اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فارس من| 4 اکیپ در حال لکه‌گیری جاده‌های بین شهری هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طی امسال آسفالت‌ریزی به حجم بیش از 380 هزار تن در جاده‌های صورت گرفته است.

فارس من| 4 اکیپ در حال لکه‌گیری جاده‌های بین شهری هستند

اروجعلی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: با این حجم از آسفالت نزدیک به 350 کیلومتر جاده بین شهری آسفالت‌ریزی شده است.

وی با اشاره مسیرهای آسفالت‌ریزی در دو بخش راه روستای و جاده‌های اصلی انجام شده اظهار داشت:از 350 کیلومتر آسفالت‌ریزی اشاره شده، 200 کیلومتر در راه‌های اصلی و شریانی استان و 140 کیلومتر نیز در راه‌های روستایی انجام شد.

علیزاده، در عین حال میزان اعتبار هزینه شده برای این مهم را 2 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

این مقام مسوول در حوزه راه‌های آذربایجان‌شرقی، بخش دیگری از ماموریت سازمانی مجموعه تحت مدیریتش را لکه‌گیری عنوان و تاکید کرد: این بخش از فعالیت در جاده‌های بین شهری در زمستان و با توجه به باز شدن کامل درزهای جاده‌ها انجام می‌گیرد.

به گفته علیزاده، در حال حاضر 4 اکیپ در سطح استان در حال لکه‌گیری جاده‌های بین شهری و مساعد نمودن مسیرها برای تردد وسایل نقلیه هستند.

وی، در مورد آمار کلی راه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: 14 هزار کیلومتر در آذربایجان‌شرقی وجود دارد که 10 هزار کیلومتر آن راه روستای و 4 هزار کیلومتر باقی مانده شامل راه‌های اصلی، فرعی، آزاد راه و بزرگراه می‌باشد و با این آمار و ارقام سهم استان از 96 هزار کیلومتر راه موجود در کشور 5.5 درصد می‌باشد.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت  وضعیت نامطلوب آسفالت جاده‌های بین شهری جنوب استان آذربایجان‌شرقی خواستار پیگیری این موضوع شده بودند. 

انتهای پیام/60014/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول